دستگاه کربوکسی پالوما | PALOMA CARBOXY THERAPY

دستگاه کربوکسی پالوما

دستگاه کربوکسی پالوما با کارکردی موق در درمان برخی بیماری ها توسط تزریق گاز دی اکسید کربن در بافت زیر پوست و بافت چربی جایگاه بالایی را کسب کرده است.
از جمله کاربردهای درمانی این دستگاه می توان به درمان چین و چروک پوستی، درمان زخم های پوستی، کاهش کبودی های سیاه زیر چشم، درمان پارگی پوست، درمان جای جوش و تورفتگی، درمان سلولیت های پوستی و ... را می توان نام برد.
با توجه به سرد بودن طبیعی گاز CO2  و ناخوشایندی هنگام تزریق در دستگاه کربوکسی پالوما از یک گرم کننده به جهت گرم کردن گاز استفاده شده است تا گاز تزریق شده با دمای بدن شما سازگاری داشته باشد.



با توجه به سلایق مختلف این دستگاه در دو مدل پالوما و پالوما پلاس طراحی و ساخته شده است.

مدل پالوما : این دستگاه کربوکسی با کارایی معمولی همراه با گرم کننده گاز CO2 بوده و تمام تنظیمات به صورت دستی و آنالوگ صورت می گیرد.

مدل پالوما پلاس : این مدل به صورت کاملا هوشمند عمل کرده و تمامی تنظیمات و کنترل آن توسط مونیتور دیجیتال دستگاه صورت می گیرد. از قابلیت های این دستگاه می توان گزینه اخطار دستگاه در مواقعی چون وجود هوا به جای گاز دی اکسید کربن در مسیر تزریق ، بسته بودن مسیر تزریق ، گرفتگی سوزن تزریق و از این قبیل می توان شمرد. همچنین این دستگاه دارای گرم کننده جهت گرم کردن گاز CO2 می باشد.



نظرات